Кошик
Немає відгуків, додати
ТОВ "ЄВРО БЕЛТ"
Контакти
ТОВ "ЄВРО БЕЛТ"Олена
вулиця Чигиринська, 66, Черкаси, Україна
+380 (99) 187-30-03
+380 (98) 233-59-95
+380 (67) 611-15-33
+380676111533+380676111533
Мапа

Знос конвеєрної стрічки: причини та рекомендації

Знос конвеєрної стрічки: причини та рекомендації

Конвеєрна стрічка – це обов'язковий елемент системи транспортування сировини та готової продукції в промисловості та на підприємствах. Але в результаті повсякденної інтенсивної експлуатації, впливу зовнішніх негативних факторів полотно піддається зносу. Особливо воно піддається надмірним навантаженням при недотриманні елементарних правил експлуатації (вантажопідйомність, температура), що неминуче призводить до пошкоджень. Так як визначити знос транспортерної стрічки, з'ясувати, що впливає на термін її експлуатації та запобігти негативному впливу?

Чому відбувається передчасний знос конвеєрної стрічки?

Найпоширенішими, узагальненими причинами пошкодження стрічки є наступні фактори:

  1. Негативний вплив довкілля. Перепади температури повітря, підвищена вологість, хімічні реакції призводять до пошкодження поверхні.
  2. Некоректне встановлення тягне за собою прискорений ремонт полотна. Для правильної роботи необхідно регулярно перевіряти стан кріплення, ступінь натягування.
  3. Природне зношування матеріалів – гуми, текстилю, сталі. Чим вище якість матеріалів, тим довше буде служити конвеєрна стрічка.
  4. Механічні пошкодження, такі як тріщини, порізи, призводять до прискореного зношування, передбачають заміну полотна.
  5. Неправильні умови експлуатації: внаслідок перевантаження, нерівномірного розподілу вантажу настає швидкий знос стрічки конвеєра.

Рекомендація фахівців – регулярний контроль роботи конвеєра та грамотне обслуговування збільшать термін експлуатації транспортувальної техніки.

Зносостійка стрічка конвеєрна – якість матеріалів, що використовуються

Від якості матеріалів безпосередньо залежить знос і довговічність конвеєрних стрічок. Зовнішнім покриттям служить гума, яка становить 70% від загальної товщини кордових ременів – багатошарових або сталевих. Якість цих зовнішніх кришок визначає термін служби всього полотна. Вартість гуми для кордових ременів – це найбільші витрати під час виробництва. Трапляється, для мінімізування витрат за високої конкурентоспроможності виробниками використовується гума не найвищої якості. Покупці женуть за ціною, втрачають пильність, не дивляться на якість.

Рекомендація фахівців – не варто обирати полотно лише за ціною. У погоні за найдешевшим варіантом, ви можете придбати полотно дуже низької якості, що прискорить знос конвеєрної стрічки, змусить платити двічі.

Поширений метод економії коштів виробників саме на каучуку. Так, вони використовують суміші вже переробленого каучуку або «набухаючих» наповнювачів: крейди, гумових штучних полімерів. Поширеним став синтетичний каучук, який виготовляють із різних хімічних речовин. Після вулканізації така синтетична гума відповідає необхідним фізичним характеристикам, технічним стандартам.

Зношування ременя

Найпоширенішим видом передчасного зношування є пошкодження ременя. Виробники завжди наголошують на стійкості ременя до стирання. Але все ж таки вони не можуть передбачити те, що оператори часто неправильно підбирають покриття під вид вантажу, що транспортується. Так, важкі та гострі предмети (деревина, велике каміння, плити, скло) передбачають використання спеціального покриття поверхні ременя, адаптованого до підвищеної стійкості. Але зовсім не те покриття, що призначене для транспортування матеріалів «дрібної» градації – піску, гравію. Останні постійно чистять, стирають поверхні подібно до наждакового паперу.

Короткі ремені, як свідчить практика, зношуються швидше, ніж довгі, оскільки частіше проходять точки навантаження, розвантаження товару. Пошкодити поверхню можуть також вантажі, що падають із великої висоти. Розрив стиків відбувається через надмірну вагу.

Рекомендація фахівців – правильно вибирайте тип покриття, довжину, товщину ременів. Закономірність: чим абразивніший матеріал, чим коротший конвеєр, тим товще має бути покриття.

Вихід із ладу конвеєрної стрічки у 80% випадків відбувається через зношування верхнього шару ременя, і лише 20% припадає на зніс її нижньої сторони. Пошкодження нижньої сторони відбувається через зміщення транспортерної стрічки відносно поверхні барабана. Пробуксировка тягових барабанів, їх перекіс обумовлюються недостатніми кутами охоплення та засміченням робочих деталей мастилом, виробничими відходами. Несправність головного та другорядного барабанів може бути викликана неправильним вибором вантажних лотків.

Вплив озону, ультрафіолету на транспортний конвеєр

Відповідно до технічних стандартів, конвеєри мають бути стійкими до дії озону, ультрафіолету, які можуть спричинити реакцію на молекулярному рівні структури гуми. Каучук втрачає свою міцність, поверхня починає поступово розтріскуватися. Але крім ультрафіолету, погіршує стан гуми флуоресцентне штучне освітлення. Внаслідок фотохімічних реакцій відбувається окислення поверхні каучуку, який також втрачає свою механічну міцність.

Якщо вам необхідна зносостійка стрічка конвеєрна, яка відслужить весь свій термін без пошкоджень і простоїв виробництва, тоді підбирайте правильно виріб на сайті Euro Belt від надійних, перевірених виробників. За фаховою консультацією, допомогою з вибору звертайтесь для спеціалістів компанії.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner